Mr Nikon och jag
Att se naturen genom kameran.
2023-07-15 15:45 Mr Nikon och jag
Igår på kvällen åkte Marianne, Ulf och jag iväg till en myr vid en liten tjärn. Vädret visade att det skulle bli en solig kväll och kändes perfekt att fota sileshår och få lite "bling" av ljuset. Men ... läs mer..
Läst 1143 ggr | 8 kommentarer.
Läst 1143 ggr | 8 kommentarer.
2023-07-14 17:41 Mr Nikon och jag
Dagen har jag ägnat åt fåglarna i trädgården. Tycker fortfarande att det är svårt men det roar mig att kolla deras olika personligheter..
Mot kvällen bär det av med Marianne för att fota lite ... läs mer..
Läst 1130 ggr | 6 kommentarer.
Läst 1130 ggr | 6 kommentarer.
2023-07-12 20:08 Mr Nikon och jag
Dagarna har gått fort med dotter hemma från Portugal och saknar henne nu när hon återvänt. Fotandet återvände efter uppehåll och var ute 3 nätter på raken för att möta gryningen. Denna serie blev ... läs mer..
Läst 832 ggr | 7 kommentarer.
Läst 832 ggr | 7 kommentarer.





