Mr Nikon och jag
Att se naturen genom kameran.
2023-08-26 19:25 Mr Nikon och jag
Sluta med allt regn nu! Vill ut och fota. Gick rakt över vägen idag och in i skogen, regnet föll som vanligt, men var tvungen och ut ändå, får lappsjuka av att vara instängd.
Pyttesmå i mossan hitta ... läs mer..
Läst 1194 ggr | 8 kommentarer.
Läst 1194 ggr | 8 kommentarer.
2023-08-12 12:49 Mr Nikon och jag
Jag gav mig ut vid 04 fast det var motigt och väderprognosen visade regn. Blir rastlös om jag blir inne en hel dag så det var ändå skönt att komma ut. Körde omkring med fokus inställt på träd, och ... läs mer..
Läst 977 ggr | 5 kommentarer.
Läst 977 ggr | 5 kommentarer.
2023-08-05 14:50 Mr Nikon och jag
Att en semester kan gå så fort, men nu är det äntligen helg efter första arbetsveckan. Kom till stugan igår och underbart att åter vara på plats.
Morgonen ägnade jag åt lite macrofoto och funderar på ... läs mer..
Läst 1059 ggr | 6 kommentarer.
Läst 1059 ggr | 6 kommentarer.
2023-07-29 13:36 Mr Nikon och jag
Har inte direkt engagerat mig att fota Fjärilar förut men nu är det ett tema och jag gillar att utmana mig själv. Kanske kan bli ett nytt intresse även om jag inte kan de olika arterna. Fjärilar är ... läs mer..
Läst 1059 ggr | 5 kommentarer.
Läst 1059 ggr | 5 kommentarer.
2023-07-28 09:31 Mr Nikon och jag
(Nu lyckades jag äntligen få till stora bilder, men vad hände då med texten?! Hopplöst oteknisk, och lyckades inte få ordning på den.)
Min väninna Mia och jag hade bokat in oss hos Spik ... läs mer..
Läst 1151 ggr | 7 kommentarer.
Läst 1151 ggr | 7 kommentarer.





