Mr Nikon och jag
Att se naturen genom kameran.
2026-02-25 07:16 Mr Nikon och jag
Jag gillar det jag ser i Hälleskogsbrännan just nu även om det ligger tragedi bakom. Just det grafiska man ser mot den vita snön nu går jag riktigt igång på.
Igår var det inte många minusgrader men ... läs mer..
Läst 385 ggr | 3 kommentarer.
Läst 385 ggr | 3 kommentarer.
2026-01-25 08:38 Mr Nikon och jag
Från mig har det varit tyst då det varit mycket i mitt privata liv. Bara det att bli arbetslös är ett heltidsjobb i sig. Jag kämpar på och har nu passerat över 100 sökta arbeten. Fotandet har kommit ... läs mer..
Läst 499 ggr | 8 kommentarer.
Läst 499 ggr | 8 kommentarer.
2025-11-28 15:19 Mr Nikon och jag
Har varit dålig på att ta mig ut efter jag förlorade jobbet, känner jag måste skärpa mig. Tog kameran och gav mig ut på lite abstrakt-jakt. Kände att det gjorde
mig gott att komma och det blev en ... läs mer..
Läst 550 ggr | 8 kommentarer.
Läst 550 ggr | 8 kommentarer.
2025-11-02 19:32 Mr Nikon och jag
Har hunnit med en vända till i Bokskogen och fick mina missade skarpa bilder på allén som jag missade första gången. Men istället för att köra mer färgglatt visar
jag istället svartvitt. Jag jobbar ... läs mer..
Läst 537 ggr | 2 kommentarer.
Läst 537 ggr | 2 kommentarer.
2025-10-29 10:51 Mr Nikon och jag
Jag hade aldrig varit där men bara man kom till porten av bokskogen utbrast man Wooow..så vackert. Blir garanterat fler besök för man vill ju gärna ha lite gryningsfoto.
Igår var det grått och regn, ... läs mer..
Läst 614 ggr | 5 kommentarer.
Läst 614 ggr | 5 kommentarer.





