Mr Nikon och jag
Att se naturen genom kameran.
2025-07-31 09:32 Mr Nikon och jag
Gräv där du står sa Anders Geidemark en gång, och så gjorde jag ett par dagar. På tal om Anders så får ni inte missa den häftiga naturfotomässan i Surahammar/Virsbo i september. Gå in på Anders ... läs mer..
Läst 681 ggr | 3 kommentarer.
Läst 681 ggr | 3 kommentarer.
2025-07-25 21:12 Mr Nikon och jag
Mina bästa vänner och jag hyrde in oss i ett litet härbre i Hjortnäs några dagar. Ett mysigt ställe med Siljan som utsikt.
Fick ingen riktig feeling i fotandet men soliga fina dagar med vänner är ... läs mer..
Läst 682 ggr | 3 kommentarer.
Läst 682 ggr | 3 kommentarer.
2025-07-16 09:10 Mr Nikon och jag
Det vill sig inte riktigt..Haft en lång sjukskrivning efter dotterns hjärnblödning men är tacksam att hon repar sig bra. Hållit på länge med en start av företag med min
konst som precis blivit klar, ... läs mer..
Läst 770 ggr | 6 kommentarer.
Läst 770 ggr | 6 kommentarer.
2025-03-22 14:54 Mr Nikon och jag
Jag älskar ju mitt macro och äntligen kom Blåsipporna som för mig är en favorit att fota. Vill ha blurriga foton på dessa och det är inte alltid så lätt,
Jag fotar helst med blad och sådan framför ... läs mer..
Läst 823 ggr | 5 kommentarer.
Läst 823 ggr | 5 kommentarer.
2025-02-15 09:33 Mr Nikon och jag
Följde med min syster till Utö några dagar. En fantastiskt vacker plats även på vintern.
Vi åkte runt i det enormt stora militärområdet. Otroligt vackert överallt.
Det var svårt ljus och set lite ... läs mer..
Läst 1143 ggr | 12 kommentarer.
Läst 1143 ggr | 12 kommentarer.





